torsdag, november 29, 2012

Snart jul

Om mindre än en månad är det julafton.. Känns märkligt. Här nere har vi ingen snö och då infinner sig stämningen inte riktigt..
På söndag ska jag julpynta iaf. Varje år har jag höglyftande planer men så inser jag att jag måste begränsa mig mycket pga lillebrors klåfingrar ;)

Nya julgardiner och en massa levande ljus ska det bli och i uterummet ska ljusslingor upp och lite julblommor.

Leopold förra julen då vi hade mycket snö

Jag är inget fan av tomtar sedan många år så de kommer inte in i huset.

Till snälla barn
Julklappar har jag köpt sedan i höstas så inköpen är nästan klara. Ganska skönt att ha det avklarat :)

Min dotter gör sin praktik på Åhléns och de har jättefina saker. Ska besöka henne en dag och shoppa lite nytt. Det kanske piggar upp lite :)

Kram Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad