lördag, mars 31, 2012

Glad Påsk

Jag vill önska er alla en glad påsk och en fortsatt underbar vår!

I förra inlägget skrev jag om min längtan efter en walk-in closet. Titta vad Pelle kom hem med...Provdockor brukar vara hemskt dyra men denna köpte han för 400 kr. Vilket fynd! Ibland är det bra med en gubbe som har kontakter ;)
Funderar på att måla foten svart och eventuellt skriva något på den..
Dessa smycken har jag köpt från Nordljus och tycker att de är ljuvligt kvinnliga.

Nu ska jag städa lite. Pelle är på kurs hela dagen och Leopold är hos Marie.
Tonåringarna sover...
Kram

2 kommentarer:

  1. Vilket vackert påskris och smycken!
    Jag har letat efter en gine men de är alltid så kolossalt dyra..
    Fin blogg du har :)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hur är det med dig
    Hörde att du var inlagd..
    Mycket tråkigt men jag förstår att du inte orkar Helene.
    Tror inte att jag hade klarat en vecka av allt det du måste gå igenom varje dag..
    Hör av dig om du vill ha besök..
    Många kramar Lisa

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad