onsdag, april 18, 2012

Silence is golden

Så nu ligger man här igen

Som ni som följt min blogg vet, har jag varit sjukskriven sedan november pga depression.
Nu gick det inte längre att vara hemma med alla krav som ställs med Leopolds IBT och alla sysslor som en mamma sköter...
Så nu är jag inlagd för att vila mig och få rätt medicin.

Att vara här är ingen drömsituation precis, hade lovat mig själv att aldrig mer hamna här(var inlagd 2008) men nu hade jag inte längre något val.

Louise var snäll och tog hit min dator så att jag skulle kunna blogga och surfa runt lite.

Nu är det riktigt April väder. Ena dagen snöar det och sen är det sol..Var just på en liten promenad i närområdet och tittade in i trädgårdar där tulpaner blommar och träden håller på attslå ut.

Leopold klappar Louise

Prins Leopold




Mina pojkar


Gullungen

Prinsessan Louise
När saknaden blir för svår tittar jag på foton på barnen och då känns det lite bättre en stund..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad