torsdag, mars 22, 2012

Längtan efter en walk-in closet

Här härjar magsjukan med 7 dagar av kräk..Stackars Leopold har det så jobbigt och vi är såå trötta..Nu sover han en stund och jag kände att det var dax att blogga lite. Så att ni inte glömmer bort att jag finns ;)

Lita hade rea på en fin skål i fattigmanssilver. Och jag är så förjust i det.
Har gått länge och sneglat på den. Och nu var det 30% så då slog jag till!

Den förgyller vårt linneskåp nu.
Visst är den fin?!

Vi har ett gästrum som aldrig används. Tidigare har jag inrett det som sy och pysselrum, men jag sitter aldrig där längre.. Jag har lite planer på att göra om rummet till en walk-in closet. Där både mina och Louise kläder får samsas. (Vi har mycket i samma storlek och lånar av varandra)
Snygga klädstänger och en fin skänk.. Lite som en liten boutiue tänkte jag mig.
Behöver inte kosta så mycket.

Nu trängs kläderna i små garderober och mina finaste hänger på en klädställning.


Kanske drömmen kan få bli verklighet? Drömmar är det sista de kan ta ifrån mig.

Njut i vårvärmen.

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha den skålen!!
    Jisses vad fin den var.
    Vi har också små trånga garderober.. Inget roligt då jag inte ser vad som finns..
    Lycka till!
    Med vänlig hälsning Hanna

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad