torsdag, september 10, 2009

Torsdag redan..?



Det är långt mellan mina inlägg nu för tiden.. Hinner inte med längre även om jag går in varje dag och kollar på era vackra bloggar.

Så här blev kuddfodralet jag sydde/broderade till min kära vän Nina i Sorsele. Hon är på semester och har därför inte fått öppna sitt paket ännu. Hoppas att hon blir glad. Det var egentligen en julklapp men det är ju så jobbigt att vänta:)

Ikväll är jag helt ofantligt trött. Huset ser ut som det har sprängts och Pelle jobbar till 24.00 igen..
Leopold var så trött idag att han gick in och lade sig redan kl 17!! Hoppas nu bara att han inte vaknar kl 4 i morgon bitti..

Vi har haft besök av min syster Anita nu på eftermiddagen. Hon kom med paket till Leopold. Tyvärr klarar han inte av ett barnkalas så gästerna får komma i etapper, men det går ju lika bra! Det blev ett lyckat besök. Leopold hade ögonkontakt och var glad.
Nu väntar ett par timmar läxläsning med äldsta sonen och sen ska denna svensken gå och lägga sig.
Många kramar till er alla!

1 kommentar:

  1. Hej Vännen
    såå fin kudde du gjort.
    Ha en trevlig helg
    Kram Sari

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad