måndag, september 14, 2009

Halsfluss och ommöblering






Så då ligger man här igen då...Denna gången är det halsfluss som spökar. Det känns som ett rivjärn i halsen och tröttheten lamslår mig här.. Fick någon ny antibiotikakur som förhoppningsvis ska hjälpa.

Ligger i soffan och kollar runt på alla projekt jag vill påbörja. Måla grå fondvägg i nedre vardagsrummet, golvlisterna skulle behöva en strykning av vit färg bland annat...

Tur i alla fall att jag hann möblera om i vardagsrummet innan jag blev sjuk i lördags. Så här blev det denna gången..:) Pelle blev nöjd, han brukar titta lite och nicka och sen lunka iväg. Men i lördags SA HAN att det var fint. Skumt!!:) *S*

En speciell hälsning till G på Dalhem om du läser detta. Tack för att du finns och stöttar..Jag uppskattar det.

Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Det ska jag absolut göra fina du...
    Jag tänker mycket på er ska du veta ni måste ha det så tufft.

    Hoppas du mår bättre snart.
    Kram/Veronica

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad