fredag, september 04, 2009

Fredagstankar


Sedan förra inlägget har jag legat nedbäddad i influensa, den värsta någonsin..
Idag ska jag åka in och jobba några timmar trots att jag känner att det kanske hade varit klokt att vänta tills måndag. Jag är ofantligt trött men längtar samtidigt efter "mina" barn och att komma ut ur huset.

Jag har i alla fall legat och broderat lite..det ska bli en del av en present till en otroligt go vän som bor långt härifrån.

Leopold har haft många "låsningar" nu på morgonen. Önskar att han kunde berätta för oss vad som är fel. Jag kan inte ens föreställa mig hur han känner många gånger. Det gör ont i hjärtat att inte kunna kommunicera med sitt eget barn. Vi hoppas på snar hjälp från habiliteringen men kvarnarna maler sakta...Tills dess kan vi bara göra så gott vi kan och ta till oss de stunder då vi får kontakt med honom. Lille prinsen...

Jag önskar er en fin fredag med förhoppningsvis inte så mycket regn.

1 kommentar:

  1. Hej Vännen
    jobbigt att vara sjuk:(
    Tänker på dig och hoppas det löser sig till det bästa med lilla prinsen.
    Ljus& Kärlek
    Sari

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad