lördag, maj 09, 2009

Sol men kallt


Idag känns saker och ting lite bättre och lättare. Ibland funkar det att sova på saken..
Vi är alla olika och har olika bagage att bära genom livet. Jag kan inte förvänta mig att alla ska förstå mig. Men ibland hade det varit skönt att slippa förklara hela tiden..Vem som helst kan hamna där jag var för ett år sen.

Nog om det nu..:)

Det blev en god rabarberpaj igår. Jag hade i lite skivade jordgubbar också. Mums! :)

Pelle ska iväg och sjunga hela dagen. Roligt för honom att komma iväg och umgås, sjunga och FIKA! För det gör de hela tiden *LOL* På bilden ser ni Pelle och hans kör sjunga med Tina Ahlin.

Jag håller på med en ny sjal i ekologisk bomull. Jag virkar en spetskant runt om denna gången. Den tar längre tid att göra då jag har mindre stickor och det är tunt garn. Men fint blir det. Bild kommer.

Solen lyser för fullt en det är kallt ändå:(
Jag som vill sitta ute och fika medan Leopold leker i trädgården. Får se om det blir varmare i eftermiddag..

2 kommentarer:

  1. Det är myaigt att skapa grejer själv.Sticka är avkopplande tiden bara rinner iväg när man stickar.Vad mysigt ska bli spännande att få se.Ha en mysig lördag Kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej på dig...

    Så skönt att det kändes lättare att leva när du sovit på saken! Jag har också haft en sådan där riktigt tung och ångestfylld dag, det dumma är ju att det är så jättesvårt att vända tankarna, det kanske är därför det hjälper att "sova bort" det...

    Hm, verkar som att man visst kan släppa ut lite på stackars blogg-vänner oxå... =)

    Varm kram, ha en fin söndag!
    / Kerstin

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad