söndag, maj 10, 2009

Sjal i ekologisk bomull




Här kommer lite bilder på sjalen stickad i ekologisk bomull. Jag tycker att den virkade spetsen tillför det lilla extra. Då jag stickar den ganska tätt till skillnad mot de andra som är glesstickad tar det ganska lång tid men det är roligt! Ni får se det färdiga resultatet i min alsterblogg där jag kommer att lägga ut den till försäljning för 200 kr.

Max och Pelle är ute i Skälderviken och fiskar idag. Mysigt för killarna:)
Louise sover bort halva dagen och Leopold försöker slappna av och sova men myrorna i brallan tar liksom över ;)

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Vad snygga helt underbara.Vad du är duktig.Ha e skön söndag kramiz ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. ah den som kunde virka... så himla fin sjal.

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad