fredag, maj 08, 2009

Fredag igen


Idag är det läkarbesök och fredagsstädning som står i agendan.
Jag var på internatet igår men åkte hem efter em fikan. Mådde dåligt och fick en mindre trevlig "överraskning" så nu är helgen lite förstörd. Ångesten kom med besked..Ibland undrar jag var vissa människor har sin empati...?

Max är hemma idag med förkylning så det var bra att jag finns till hands.
Lite sol kan jag faktiskt skymta..om jag tittar riktigt noga :)

Ikväll blir det rabarberpaj. Våra egna goda raberber! Mums!
Kramar om er alla

3 kommentarer:

  1. Lycka till hos läkaren.Rabarberpaj lät ju bara så gott......MUMS va gott.Hoppas sonen kryar på sig.Det är svårt att bli av med förkylning så här års.Ha en mysig fredag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Stackare, det låter inte kul... rabarberpaj låter bättre :-)
    KRAM/veronica

    SvaraRadera
  3. Gott med rabarberpaj...
    Syrligt och sött på samma gång!

    Kram och ha en underbar helg,
    Anette

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad