fredag, april 24, 2009

Underbar dag


Idag ska jag städa, baka och fixa inför dotterns konfirmation i morgon. Det ska bli smörgårtårta, äppelpajer och lite smått och gott! Känner noll inspiration i att vara inomhus idag. Underbart väder med strålande sol idag! I morgon har de lovat ca 22 grader varmt. Perfekt! Då kanske vi kan sitta ute?

Ska inhandla lite vackra blommor att pynta med. Jag har inte alls hunnit med att plantera något i lådor och krukor som jag brukar vid denna tiden. Men man kan inte hinna allt.. Vi har ju faktiskt både tulpaner och pingstliljor i rabatterna så det är inte helt kalt. :)

Men först ska jag åka in på ett möte i Helsingborg. Stressa stressa..

Önskar er alla en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Det låter ju mysigt.Men låter inte skoj med städning och bakning i detta fina väder.Hoppas att du får en mysig helg när det är klart.Ha det gott kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Stressa inte för mycket bara.
    Vad mysigt med konfirmation, hoppas ni får det härligt.
    Kram/Veronica

    SvaraRadera
  3. Hej Åh så fina vingar!!! Tänkte passa på att önska dig en trevlig helg. Kram Christa

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad