tisdag, april 28, 2009

Stegtävling


Min avdelning har anmält sig till Korpens stegtävling. Vi ska gå minst 7000 steg om dagen och gärna mer. Hittills har jag gått 7916 steg och kvällen är inte slut! För att gå ner i vikt ska jag gå 11000 steg.. Det blir nog svårt..? Jag hinner sällan med att promenera utan det är vardagsmotionen jag får.

Var inne i en underbar affär i Helsingborg idag. Lilla Bohaget heter den. En massa shabby och nästan bara vita saker. Köpte inget men det kliade i fingrarna att shoppa.
Jag är duktig! :)

Nu ska vi snart avnjuta min nybakta mjuka pepparkaka. Det ska bli gott.

Leopold har fått hög feber under eftermiddagen så det lutar åt att vabba imorgon. Inte kul..men vad gör man?



Kram på er

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är ,har du satt köpförbud på dig själv?va gött med ny bakad kaka.Hoppas din son kryar på sig,annars blir det väl vab dag imorron.Ha en mysig kväll hoppas kakan var god kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hur går det med olivträdet? Nu har jag också ett, det väntar på att få flytta ut i uterummet. Hoppas allt är bra!!

    SvaraRadera
  3. Hej Helene!

    Så roligt att du hittade till min blogg, så jag hittade till din! Vilka vackra alster och underbara barn du visar bilder på...I like!

    Och jättekul att du vill vara med och tävla - det gör mig glaaad!

    Kramar! / Kerstin

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad