onsdag, april 29, 2009

Nya alster i min andra blogg


Nu har jag äntligen fått rätt på kameran :)
Så det finns några alster utlagda i min andra blogg för den som är intresserad.

Leopold har hög feber och hosta idag så jag är hemma och vabbar. Synd då jag just börjat jobba 25% och verkligen behöver kontinuitet i det. Men sånt är livet med småbarn i huset! Bara att acceptera..

Varmt är det i alla fall redan. Hängde just ut lite tvätt. Dock inget som jag ska ha på mig. Inte så smart med tanke på den horribla allergin..Suck..

Hoppas att Leopold piggar på sig så att vi kan vara ute en liten stund i trädgården. Trist att vara inne då det är så fint väder. Hörde att regnet var på gång redan på måndag. :(

Jag vill visa den söta tunikan jag köpt på Gina Tricot. Jag brukar aldrig hitta något där. Men denna fastnade jag för 129 kr var billigt och bra. Sval och skön och ljuvlig färg. Passar så bra till min ljusblå chenillesjal :) Reklam? Näää;)Om ni tycker att jag ser trött och sliten ut på bilden så har ni rätt. Men ni kan ju låta bli att titta på "skräcködlan" om ni vill :P

Kram på er allihop!

3 kommentarer:

  1. Hej,

    Vilken söt tunika!
    Priset var ju som hittat...

    Du ser inte alls trött och sliten ut,
    brun och jättesöt är du, så det så!!

    Du får väldigt gärna länka till mig, det är bara roligt...jag är jättenöjd med dem, de är så sköna runt halsen för mig som alltid fryser...

    Du, jag har ordnat min första tävling...titta förbi, 1:a pris är en vit fågelbur med ljus i...

    Kram,
    Anette

    SvaraRadera
  2. Hej,
    så FIN du är:) skräcködla!!!! du är galen.
    Du passar perfekt i ljusblått.
    Ha d gott vännnen
    Kram Sari
    ps hoppas lilltjommen kryar på sig.

    SvaraRadera
  3. Jättefin bild på dig tycker jag!
    Kram
    Anna

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad