fredag, april 17, 2009

Fredagskram till alla


Ville bara titta in som hastigast och önska alla en trevlig fredagskväll!

Känner mig otroligt trött idag. Vi har just grillat i trädgården och solen har bränt mig lite så nu måste jag ta det lugnt med solandet. Tänk att vårsolen är så stark.. Ändå har jag smort in mig med solfaktor 30!

Max är ute och skejtar med gänget och Louise ska på bowling med tjejligan. Lilleman sover. Vad ska då jag och Pelle göra?
Det blir nog ett glas rött vin framför tv:n och antagligen läggdags ganska tidigt. Tråkigt? Nej...skönt att bara vara. Ska virka lite fler lappar samtidigt :)

På bilden ser ni stora L och lilla L. I keltagen.

Kram Helene

3 kommentarer:

  1. Så mysigt med grillning och solbränna- hoppas vi får fint imorgon - för idag har det snöat.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig fredag med grillat.Gulliga barn du har.Ja man blir trött av vädret tror jag,man är inte van.Ha en mysig kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Det låter jättelungt och skönt att bara vara!

    Jag fick dina sjalar igår, de var jättefina och så mjuka och sköna!

    Dessutom blev jag så till mig av den karamellrosa färgen att det resulterade i ett
    rosa inlägg på bloggen, hihi...

    Hoppas du får känna dig piggare idag..
    Ha en härlig helg!
    Kram,
    Anette

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad