torsdag, april 16, 2009

Fin present


Idag fick jag ett egensnickrat pennskrin av Max. Härligt slarvigt målat med glädje och egen design. Jag blev så glad! Det ska jag ha framme så jag inte slarvar bort mina pennor! :)

Allergin har satt sina klor i mig på riktigt nu. Björken är ganska jobbig nu så jag måste snart ta min kortisonspruta..

Annars fortsätter jag att virka på min stora pläd. Nu har det blivit 42 rutor. Det går framåt sakta men säkert.. Har haft en del sjalbeställningar, därför har pläden lagts på hyllan ett par veckor.

Jag är också på jakt efter ett kraftigt, snyggt tyg att klä om solstolarna med. Det ena tyget sprack igår..:Z Dags att banta kanske??!! :)

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Vad jobbigt att ha allergi,det måste vara hemsk.Vilket gulligt pennskrin.Det var jättefint.Vilket jobb virka en pläd.Men det är ju kul när den är klar,för då är du nog ensam om den.Ha en mysig kväll kramiz~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad