fredag, mars 13, 2009

Sjuk igen..


Här ligger jag nedbäddad med 3 täcken och fryser! Vår familj har haft diverse olika infektioner det senaste halvåret. Så fort jag är på jobb en dag blir jag sjuk. Inte så konstigt kanske, med tanke på att jag arbetar med barn.. Men det är påfrestande i alla fall.

Jag har knåpat ihop ett mobilfodral till Louise med en liten blomma. Hon är i skolan nu så bilden får vänta :)

Ville egentligen mest önska alla mina goa bloggvänner en skön fredagskväll med mkt mys.

Kramar Helene

9 kommentarer:

  1. Uch vad tråkigt :-( Hoppas du blir frisk snart. Vilket underbart familjeporträtt
    Kram/Veronica

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Usch låter inte alls roligt att vara sjuk, så typiskt när det äntligen är Fredag!
    Hoppas du snart mår bättre!

    Mysig helg till dig med!

    Kramis Anna

    SvaraRadera
  3. Tack, för kommentaren - önskar dig oxå en härlig helg!
    //Siv

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen,
    trist o vara sjuk:(
    Men det trots allt en riktig tv helg:)
    KRYA PÅ DIG
    önskar dig en riktigt trevlig helg.
    Många kramar Sari

    SvaraRadera
  5. Så fin bild du visar ifrån förnstret.
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Tyvärr kan jag inget om Olivträd, annars hade jag gärna hjälpt dig.
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. tyvärr kan jag ingenting om Olivträd, annars hade jag gärna hjälpt dig.
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Tyvärr kan jag ingenting om Olivträd, annars hade jag gärna hjälpt dig!
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. hej helene
    då kan vi ta varann i hand ligger oxo o fryser under täcket =( fy så tråkigt de är, tur man har laptop så man kan ligga i sängen o läsa lite trevliga bloggar =) du får krya på dig.
    va kul att du gilla min nyckelhylla....den har blivit lite efterfrågad =) jag tar 125kr + 55 i frakt.vill du ha samma text och kanske nåt namn ?
    ha en skön lördag
    kram pia

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad