lördag, mars 14, 2009

Nya inköp trots stoppet...hm :)




Nu mår jag bättre! Tack för att ni skrev så fint att jag skulle krya på mig:)
Jag måste ju bara visa mina nya saker...ja jag vet att jag har inköpsstopp :P men jag var hos gulliga Annika på Änglalund och då var jag bara tvungen att köpa med mig denna underbara krona hem. Och lite söta bokstäver i trä. Kunde inte motstå dem..

Ikväll är det final i Melodifestivalen. Har ni någon favorit? Jag tycker mycket om Caroline af Ugglas låt, men det är jag tydligen ensam om??!! Alla tittar konstigt på mig då jag säger det. :( Jag tycker att det nakna i låten är så vackert. Att hon sjunger med hjärtat. Är jag konstig? Ok, kanske lite, men det bjuder jag i så fall på. Med tanke på att hon gick vidare måste hon ha beundrare där ute i alla fall!

Annars tror jag att EMD har stor chans att vinna, just för att det är dom.. Likaså Alcazar. MEN vi får väl se.

Nu ska jag gå in till min Pelle som tittar på Så ska det låta reprisen och vara lite social. Han har jobbat i trädgården hela dagen och varit sååååå dutti! :)

Kram Helene

6 kommentarer:

  1. Du är inte ensam. Heja Caroline!!!!! Jag ska hålla alla mina tummar och tår.

    Stor kram /Veronica

    SvaraRadera
  2. Hej du min vän!

    Vilka härliga skatter du har gjort och fyndat! Pläden, pannlappar, bokstäver, krona och allt möjligt!

    Du är som en pigg liten karamell du! =)

    Kram
    Jojo

    ps, tack för dina söta ord!!!

    SvaraRadera
  3. Titta in hos mig så har jag nåt åt dig...

    Kram Jojo

    SvaraRadera
  4. Fin krona du köpt och mysiga bokstäver.
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Hej! Åh så fina saker du har köpt. Visst är det svårt att låta bli??? Väggord väntar jag också på, dom här finns inte någon annanstans?? inte vad jag har sett i alla fall. MERA ska jag inte avslöja nu hihihih bilder kommer sen när jag fått hem dom! Ha det bra kram Christa

    SvaraRadera
  6. Åh vilka fina saker du köpt, ibland mår själen bra av att få göra lite småinköp....
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad