söndag, mars 22, 2009

Magsjukan fortsätter..







Leopold är fortfarande sjuk men det har saktat av lite..

Jag bakade scones till frukost i morse. Gott med en kopp te till.

På Tradera ropade jag in en liten tygbit med en Madonna. Jag hade först tänkte sy en kudde men det blev detta istället-en tavla. :)
Jag hade en stor svart ram över och satte en beige tygbit bakom. Vips! Så blev det en lite annorlunda tavla. Den ska sitta bredvid öppna spisen. På andra sidan har jag denna vackra tavla.

Nu måste jag äta ännu en bit av morotstårtan innan den blir förstörd ;)

Kram och ta hand om varandra!

3 kommentarer:

  1. Tradera är roligt att fynda saker på, fin tavla!!!
    Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  2. satckars dig och stackars liten. Hoppas ni andra håller er friska i alla fall.
    Kram/Veronica

    SvaraRadera
  3. Hej,
    först måste jag säga att dina påslakan o allt du sytt,,,bara så där!!! VAR jättefina.
    Madonna tavlan är superfin oxå, skulle passa i alla mina rum,,,så blir du less skicka den till mig ha ha.Och sconesen ser så smarriga ut nam nam.
    Ha en underbar söndagkväll vännen
    Kram Sari

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad