måndag, mars 23, 2009

En ljuv dröm


Denna fina bild köpte jag på Tradera. Jag tyckte att texten passade så bra på mig. Den kändes viktig. "Försök hitta tryggheten inom dig själv. Då blir du mycket lyckligare.."

Nu är Louise också magsjuk.. Fick komma hem ifrån skolan i förmiddags. En olycka kommer sällan ensam..:(

Drömde i natt att jag hade öppnat en butik i vårt förråd. En ljuvlig dröm :) Tyvärr insåg jag att förrådet var fullt med Pelles bråte istället..Så då vaknade jag tvärt!!
*S*

Kram på er alla goa!

4 kommentarer:

  1. Ha ha kasta ut Pelles bråte och öppna butik det gjorde jag:) och jag ångrar inte en sekund.
    Fint fynd
    Ha d
    Kram sari

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! Kloka ord på en vacker bild. Hoppas hon kryar på sig lilla tösen, inte kul att vara sjuk inte. Himmel vilka fina påslakan med monogram du har, jättecharmigt. Ha en fin dag. Kraaam Paula

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilket fint tradera fynd! så gullig text och tänkvärt! Tradigt med influensatider! Man får försöka se fram emot våren som är på ingång!! Kram!!

    SvaraRadera
  4. Det brukar vara mina drömmar både dag och natt, att ha en lite butik med saker som jag gillar, saker som man gör själv.mm...hmm men bara drömmar...
    Krya på er.
    kram
    Annelie

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad