fredag, mars 20, 2009

Bilder från mysrummet/blogghörnan










Jag har fredags städat som vanligt och passade på att ändra om lite. Nu var det mysrummet utanför vårt sovrum som kom i fokus.

Pelle snickrade den fina stegen till mig i födelsedagspresent :) Särken hängde förut på sovrumsdörren.
Olivträdet fick en påse om sig. Jag sydde snabbt ett fuskdraperi till bokhyllan för att slippa se innehållet. Det stör det vita intrycket, tycker jag! Jag ser på bilden att jag borde gjort en till den smala hyllan med..Men nu orkar jag inte mer..Får bli ett senare projekt!

I Ektorpfåtöljen bredvid symaskinsbordet sitter några Gnomyänglar från min samling. På bordet står ett gammalt fönster som jag har shabbat till.
Den vackra kedjan med hjärtan köpte jag i somras på Syster Lycklig i Stockholm.

Brickbordet har jag köpt på Tradera förra sommaren.

Jag tror att det var allt...:)

Nu ska vi åka och handla lite inför helgens bravader.

Kram i solen

3 kommentarer:

  1. Mycket fint har du gjort..
    Trevlig helg önskar jag
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Men åh så fint:) verkligen!!!nu fick jag lite tips. Tusen tack
    Många Kramar Sari

    SvaraRadera
  3. Hejsan! vilka fina bilder! ser mysigt ut :) Trevlig helg!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad