torsdag, mars 19, 2009

Utmaning till den som vill..


Partyhultan anno 2005...det var längesen man partade...:( Det får bli ändring..

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika).

Då börjar jag:

1. VAD HETER DU? Helene
2. DET VACKRASTE FLICKNAMNET? Hanna
3. DET VACKRASTE POJKNAMNET? Hugo
4. DEN FINASTE BLOMMAN? Hyacint
5. DET GULLIGASTE DJURET? Hund
6. VACKRASTE ORDET DU VET? Humanitet
7. FULASTE ORDET DU VET? Hat
8. DEN GODASTE MATRÄTTEN? Hummersoppa (gott!)
9. VAD JOBBAR DU MED? Humorfyllda härliga homosapiens (där ni! :P)
10.VEM BEUNDRAR DU? Honom...

Det var faktiskt ganska svårt.. Om ni har för lite att göra om dagarna får ni gärna anta utmaningen :P

Kram från HallonmumsarHelene

3 kommentarer:

  1. Hej Helen, wow vilken party brutta. Vad skoj att du vann ett hemligt ägg, det är så roligt att vinna i en bloggtävling, har haft turen att vinna flera ggr.
    Kram/Ingela.

    SvaraRadera
  2. Snygg bild på partybruttan, jag håller med det är sällan det är party, istället får man skjutsa barnen. Kan det bero på åldern mån tro ha ha.
    Ha nu en trevlig helg vännen
    Kram Sari

    SvaraRadera
  3. Kul med utmaning!

    Själv är jag så dålig på det....

    Det där med att parta tillhör mina svunna tider, partade då med råge så att säga...så det räcker med party-upplevelser för mig, ha-ha!
    Nu är jag lyckligast hemma i min lugna vrå...

    Ha en riktigt mysig helg,
    Kram,
    Anette

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad