torsdag, februari 05, 2009

Tjuvkik på nya pläden..och en stor frukt :)



Jag är lite tjatig med mina plädar, jag vet, men jag ville bara visa en bild på hur min rutpläd kommer att bli.. Jag ska göra den riktigt stor hade jag tänkt. Jag orkar inte göra mormorsrutor utan gör vanliga fasta maskor. Kanske jag dekorerar några med en virkad blomma?

Vill också visa den gigantiska pomelon som Pelle köpte idag..haha..kolla in storleken på klyftan!! 3 sådana klyftor räcker till mat till en hel familj haha

Nu har Louise gjort kaffe till mig så nu har jag inte tid att sitta här längre. :)

Kramar

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har en överaskning till dig på min sida!

    Kram,
    Anette

    SvaraRadera
  2. Hej! Det var en fin pläd, jätte fin! Kram Christa

    SvaraRadera
  3. Hej jättefint med rutor på pläd tänk om man kunde själv:)
    Sen måste jag fråga vad är Pomelon??? jag har aldrih hört talas om det hi hi
    Ha en trevlig helg
    Många kramar sari

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad