söndag, februari 01, 2009

Mitt hem 100 år gammalt......




Hej alla goa!

Jag hittade en rolig japansk sida där du kan omvandla dina bilder så att de ser 100 år gamla ut. Kul! Jag visar före och efter bilden så ni kan se. Visst var det roligt?!

Jag har börjat virka en ny pläd. De andra har jag ju stickat. Det blir rosa och vita rutor som jag sammanfogar. Roligt projekt!

Vad roligt att så många vill vara med i min tävling! Tack dessutom för alla fina kommentarer om min rosa pläd. De blev jag jätteglad för!

Solen skiner just nu i Ängelholm. Lättar upp lite även om jag verkligen inte mår bra idag heller. Jag skulle vilja göra något riktigt roligt! Hade varit så roligt med en bloggträff men alla verkar ju bo låååååångt från Skåne:(

Ger er alla en stor varm kram/Helene

8 kommentarer:

  1. Vad du är duktig som orkar virka en till nu genast! Själv står jag o stamppar på samma ställe med min egen än..

    Har dragit på mig världens förkylning så jag känner mig som en urvriden trasa.. =(

    Hopppas på bättring i morrn =)

    Ha det bra!
    Kram Jojo

    SvaraRadera
  2. Tack för din rara kommentar på min blogg. *L* Kul sida du har hittat! Kan du länka den???
    Jag gillar också shabby-chick, men bor i ett "modernt hus" så jag kan inte BARA inreda huset så...
    /linda

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Rolig sida du har hittat, kan tänka mig att det skulle bli fint när man vill printa ut foton, speciellt till julkort...så de ser så där vintage ut.
    Men vilken fin pläd du har stickat, den ser ut som en karamell!
    Hoppas Leopold har blivit bättre och slipper febern, små barn blir så hjälplösa när febern sätter in.

    Kram,
    Anette

    SvaraRadera
  4. Hej,

    Rolig sida du har hittat, kan tänka mig att det skulle bli fint när man vill printa ut foton, speciellt till julkort...så de ser så där vintage ut.
    Men vilken fin pläd du har stickat, den ser ut som en karamell!
    Hoppas Leopold har blivit bättre och slipper febern, små barn blir så hjälplösa när febern sätter in.

    Kram,
    Anette

    SvaraRadera
  5. Har sett detta på en del andra bloggar denna veckan. Jättehäftigt!
    Jag bor tyvärr inte heller i Skåne, men har gjort.

    SvaraRadera
  6. Kul med bilderna!
    Hoppas ni mår bättre!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Tjoho!

    Har fått det lite virkat nu mitt i all flunsa, kanske är man på bättringsvägen, håller tummarna.. =)

    Kolla mailen, har sänt dig min adress och paket är på kommande!!!!!

    Kram Jojo

    SvaraRadera
  8. Vilken fin blogg! Läser med iver! Kan du nämna den japanska sidan man kunda "åldra" sina foton? Skulle vara kul att prova.
    Hälsningar Eva
    www.skinsweden.blogspot.com

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad