fredag, februari 06, 2009

Blogg award



Denna fina utmärkelse fick jag av Ofelias Hus Blogg, TACK söta du!!
Utmaningen som följde med denna award var att lista de 5 saker som betyder mest för mig. Givetvis betyder barnen och Pelle mest men nu var det ju saker..får se nu..

1. Kaffe, tragiskt men sant
2. Garn och tyger, att handarbeta gör mig lugn och harmonisk
3. Mina änglar som jag samlat på i många år
4. Min dator, hur ska jag annars kunna blogga?!!:)
5. Mina vitmålade möbler, som jag förvandlat från fula till fina:)

Skickar vidare denna award till:

Inre Stil -Terese

Rödluvans Vita Vardag -Jojo

Ger er alla därute en stor fredagskram KRAAAAM Helene

2 kommentarer:

  1. Grattis till utmärkelsen!

    Jag har nu påbörjat dressen till L! Den borde bli klar i helgen :-), färgen är jättefin! Jag har sytt den mycket vid, men om du har möjlighet att mäta honom runt midja och bröst, skulle jag bli glad, så inte dressen blir gigantisk ;-).
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Just ja, maila mig din adress också :-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad