fredag, januari 09, 2009

Shopping i Hässleholm??


Idag ska dottern på photo shoot igen. Denna gången ska hon fotas i en studio i Hässleholm, så hela familjen ska följa med dit som stöd. Hon är ju bara 14 år och lite ängslig inför nya saker. Det är tänkt att vi ska shoppa lite också. Men vart shoppar man i Hässleholm? Har försökt googla men hittar inget kul... Hade ju inte tänkt gå på City Gross direkt..:(

Vi får väl se vad som händer! Fika måste vi i alla fall göra så att jag får min obligatoriska latte, annars funkar jag inte.

Snön har redan smält bort igen, vilket jag tycker är ganska skönt. Max är också glad-nu kan han åka skateboard med gänget igen!

Kram

1 kommentar:

  1. Finns säkert någon spännande loppis - jag brukar ringa turistbyrån - men de kanske har stängt?

    KramMaud

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad