måndag, december 29, 2008

Tandvärk...aj!


Idag har jag haft en hemsk tandvärk. Jag har haft problem med en visdomstand och tanden bredvid alltför länge.. Det är ju så hiskeligt dyrt..och nu efter jul gapar plånboken tom.

Jag och äldste sonen har varit på ett shoppingcenter i Helsingborg idag. Jag fyndade lite fint papper och berlocker på Panduro. Annars strosade vi mest omkring och njöt av att bara vara tillsammans. Dottern ser man knappt nu för tiden. Hon börjar bli stor och behöver mycket egentid nu.. Känns lite vemodigt även om det är normalt och sunt att inte hänga mamma i kjolen hela dagarna.

Sov sött!

3 kommentarer:

  1. Hejsan! Och tusen tack för din rara kommentar. Aj då, inte kul med tandvärk. Vilken söt barnsäng du gjort i ordning. Så fint med text på. Har också tänkt jag skulle se om jag hittar någon sån (att ha som prydnad då, eller till hunden kanske :-) Mina barn är ju stora, har också en dotter som vill ha egentid just nu (14) känns lite vemodigt då hon är vår sladdis och minsting. Ha det nu så gott och hoppas tandvärken går över. Kram kram Paula

    SvaraRadera
  2. Jag såg just din kommentar på min blog, tack för den fina :-) Kul att hitta till din blog också.

    Barnsägen du har gjort iordning är fantastiskt fin. Om jag hade ett litet barn skulle jag vilja ha en sådan säng... har du textat helt på fri hand? Det är fantastiskt fint gjort. Jag vill så gärna måla men jag har lite dåligt tålamod och blir så arg när det inte blir som jag har tänt mig.
    Hoppas du har en fin kväll
    /Veronica

    SvaraRadera
  3. Illa med tandvärk..
    Hoppas att det gett med sig vid detta laget..?!

    Men vill passa på och önskar dig att gott nytt år oberoende!

    Ha det bra kram Jojo

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad