söndag, december 21, 2008

Julklappsjakt på Väla



En sockerbagare här bor i staaaaaden...Ville visa min lille pepparkaksgubbe. Visst är han väl supergosig? Leopold är livrädd för honom..så hans plats är uppe på orgeln, på behörigt avstånd..

Precis hemkommen från shoppingcentret Väla centrum. Nu är alla inköp klara! Skönt! Jag hittade snabbt det jag ville ha på 3 timmar. Hann med en latte också, mums.

Jag känner mig riktigt slut nu...klarar inte av affärer som jag gjorde förr, innan jag blev sjuk. Egentligen skulle jag gjort julgodis idag, men det får vara tills i morgon.

Nu ska jag titta runt hos er andra bloggare en stund och njuta av era vackra julhem.:)

Julekramar

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken underbar "liten" pepparkaksgubbe =)

    Har nån lite liknande hemma nånstans.. (har inte orkat/hunnit julpynta än så mycket och med flytten känns det som om hälften av sakerna är borta, haha)
    Men ikväll ska allt få komma fram, hoppas jag..

    Ha en fin kväll
    Kram Jojo

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Jag ska också lägga sista handen på pepparkakshuset här hemma idag hade jag tänkt och klä granen med mera. Ser att du redan hunnit med det :-) Jisses vad duktig du är på att sy, ett lapptäcke och allt. Himmel vad fint. Ha en härlig julhelg. Kram Paula

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad