lördag, december 20, 2008

Granen på plats och mer pynt







Idag åkte granen in och smyckades med en tygrosett i toppen och nyinköpta kulor från Änglalund och Åhléns. De underbara glaskulorna jag köpt på Änglalund fick hänga högt upp, annars kan de åka i golvet. Jag klädde in julgransgfoten i tyg för att dölja den fruktansvärt fula, gröna plastsaken.. När jag ändå höll på tillverkade jag ett nytt rött spetshjärta, barnen klagar på att vi inte har något julrött..och en julklapp till en kär person. Kan inte avslöja mer för att hon läser bloggen. Lite lingonriskransar och arrangemang tillverkades också med hjälp av Louise och Max. Nu känner jag att det doftar jul här hemma!

Något som gjorde mig väldigt glad var en julgrupp från mitt jobb. Den kom med bud idag. Tack alla!

Nu ska jag snart titta på Dansbandskampen, hoppas att CC and Lee (eller hur det stavas..) vinner eller Scotts, för att Henric är så gullig och så är de ju väldigt duktiga!

Återkommer i morgon med mer julmys. Kramen

1 kommentar:

  1. Åh gumman! Ett sådant vacker julhem du har gjort! Har du tid att ta emot oss en dag i mellandagarna tro? Hoppas att även du får många fina paket och inte bara ger bort..även om just givandet är det roligaste. God Jul på dig och ha det underbart

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad