tisdag, december 23, 2008

Dan före dopparedan





Nu är barnen förväntansfulla! Max har inte sovit så bra de senaste nätterna, han undrar så vad han ska få. Leopold står vid granen och tittar på de fina paketen. Han minns ju inget av förra julen, var bara 16 månader då. Jag vill också visa Leopolds supersöta ljuslykta! Superenkelt att göra med en gamal glasburk, lite klister och strösocker. Nu ska jag och Loppe gå ut på promenad. Det är 0-gradigt och hög, frisk luft ute idag. Annat än 6 grader och regn som vi haft den senaste veckan..
Vi ska köpa sirap så att jag kan koka knäck. Ikväll ska vi till morfar och hans sambo och byta julklappar.

Kramisar

4 kommentarer:

  1. Hejsan, vad roligt med en ny besökare, tack för hälsningen, har oxå tittat runt på din härliga blogg. Önskar dig och de dina en riktigt God Jul, hoppas vi ses snart igen, kram VIOLA

    SvaraRadera
  2. GOD JUL OCH MÅNGA KRAMAR/ANNELIE

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar ljuslykta , ska jag prova oxå !!
    En riktigt God Jul nu !
    Kram/Lotta

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad