torsdag, december 25, 2008

God Jul önskar jag er alla!






Hoppas att er julafton var fin. Vi var hemma och åt mycket och gott. Jultomten hade tagit semester i år. Leopold är livrädd för tomtar, så Max var julklappsutdelare istället. Det gick ju också bra. Jag fick en slipmaskin av min älskling, han vet vad jag vill ha till mina projekt! Älskar dig Pelle!!:) Jag vill visa er en av mina julklappar till honom. En gammal, fin tobakslåda. Han fick givetvis tobak med..några laster får väl en karl ha..? Jag stod under misteln några gånger så att jag säkert fick några pussar av honom. hihi
Jag fick också en fin godisburk eller kakburk, av min bästa vän Annika. Den hade hon fyllt med god choklad:) Mums!
Barnen överraskade med fina saker, bland annat från min favoritbutik Änglalund.På bilden ser du min lilla/stora dotter Louise och hennes gamla mamma :)

Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad