tisdag, juni 25, 2013

Ledsen

Jag känner mig nere idag. Är så trött på att ha ont i nacke och hals. Att alltid vara trött och orkeslös. 

Att varje morgon vakna med ångest. Det tär på mig. 

Det är också svårt för min sambo och mina barn. Jag orkar ju ingenting längre.

Nu provar jag den sista medicinen för att få hjälp. Den sista.. De andra har jag redan provat. Inget hjälper denna gången. Det är som om jag ska ha det så här resten av livet :(

Jag minns inte ens hur det känns att må bra. Det var så längesen. 5 år av mitt liv har depressionen tagit. 

Läkaren säger att det måste få ta tid. Det tog många år att bygga upp. 
Att ta tillbaks sin förträngda barndom och ungdomstid tar tid. Många års terapi behövs. 

Men jag vill bli frisk NU! Jag har barn som behöver mig. Och jag behöver bli hel igen..




För er skull min fina familj ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad