onsdag, januari 16, 2013

Ny hårfärg och städning

Nu är julen utstädad. Jag har verkligen städat... Höll på i tre dagar med nedervåningen. Från tak till golv. Sen fick jag betala för det med hemsk nackvärk. Är huvudet dumt får kroppen lida..

Fyndade nya köksgardiner med öljetter. Halva reapriset! Hela 64,50 per längd ;)

Jag har slängt en massa prylar som inte betyder något för mig och har bara kvar lite grann. Det känns bra.

Idag har det varit -18 grader. Fy vad kallt. Man vill inte gå ut.

Jag har försökt att pigga upp mig lite med ljusa slingor i håret. Var blond som ung och har tonat håret mörkt i många år. Nu har jag låtit min egen färg komma tillbaks. Jag känner mig ganska fin :)

Kram på er!













3 kommentarer:

  1. Fina bilder och härliga gardiner!
    Gillar de blonda slingorna, du ser så pigg och käck ut :)
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Vad fin du blev i håret, passar dig jättebra..!!! Vilken vacker hall och stooor. Min hall är pyttepytte liten...:(

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni! Kram tillbaks :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad