onsdag, juli 13, 2011

Trevligt besök och cupcakes tillverkning

Idag kom min goda vän Sabina hit och drack te. Vi pratade och hade trevligt i några timmar. Jag är så glad att hon finns i mitt liv!

Jag har virkat en hel drös med cupcakes på sistone. De är så roliga att göra och är verkligen söta. Några av dem ska mina förskolebarn få att leka med i sitt café som vi ska inreda då höstterminen börjar.

Här kommer bild på det jag köpte i Odd Molly butiken på Freeport. En långklänning i mjukaste bomull från en äldre kollektion samt en topp och ett baslinne. Trosorna var jag bara tvungen att köpa. De var så söta :)
Riktiga fynd var det! 30% på outletpriserna nu på rean.

Imorgon kommer mina killar hem från Norrland och allt blir som vanligt igen. Jag har hunnit vila lite nu så att jag kan hänga med någorlunda i Leopolds tempo på semestern.

Imorgon blir det en tur till Malmö med dottern.

KRAM PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad