torsdag, juli 14, 2011

Regnet det bara öser ner...

Idag ska jag och Louise ta tåget till Malmö och gå och strosa lite. Ikväll kommer Pelle och Leopold hem så vi passar på att ta vara på tiden ensamma. Synd bara att det ösregnar! :( Men vi får ha ett soligt inre så löser det sig.

Jag ska lägga sista handen vid Leopolds rum. Han leker ju inte så att han behöver inte ha någon hylla på sitt rum som gapar tom... Jag har köpt mysiga mattor och en stor kudde som är indelad i 3 samt lite andra kuddar. Det är tänkt att han ska kunna ha det som ett mysrum och kunna slappna av lite.. Han älskar kuddar och plädar..

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni fick en härlig dag i Malmö.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Men Åh vad glad jag blev att du tittade in hos mig Rita! Att du inte glömt mig...Ja vi hade trevligt och billigt blev det haha. Jag köpte 2 nystan garn.. Kram kram

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad