söndag, januari 31, 2010

Nya planer!


Nu har det börjat klia i målarfingrarna igen. Jag har köpt färg och tillbehör och nu ska jag bara få tid över att göra det också...lättare sagt än gjort! Det är pysselrummet som ska få sig en make-over. Väggarna ska målas grå och skrivbord och skänk ska slipas och målas shabby-vita.

Annars har det varit en lugn helg. Leopold var med Pelle på körövning igår och Max har varit hos sin pappa hela helgen. Jag och Louise har haft det mysigt och bara tagit det lugnt. Hon bakade jättegoda kolakakor och överraskade mig med.

Kallt är det...usch för denna kyla och snö. -15 grader är kallt!! Nu får det faktiskt snart bli vår! Men det får vi vänta i alla fall två månader till på. Vi skåningar är inte vana vid att det är så kallt och verkligen inte att det snöar så mycket heller. Men visst lyser snön upp lite om man nu ska vara lite positiv:)

Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Vad fina kuddar du visar.Kanonfina.Skönt med mysiga helger men tiden går så fort bara.Vad gott med kolakakor.Visst är det kallt ursch.....Ha en skön kväll och en härlig start på den nya veckan Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad