onsdag, november 18, 2009

Klona mig!

Det var länge sen jag skrev här men tiden har inte räckt till och inspirationen har inte direkt flödat heller..

Just nu kretsar allt kring att försöka få ihop tillvaron med alla Leopolds undersökningar och möten. Jag skulle behöva klona mig för att räcka till överallt...
Jobbet,de andra barnen och allt som ska göras hemma. Möten överallt..
Det ska bli skönt då allt är färdigt så att Leopold kan få den hjälp han är berättigad till. Nu känns allt som en enda kaos!

Jag ska i alla fall sitta och njuta av era fina bloggar en stund. Och låtsas att allt det andra inte finns en stund.

KRAMA VARANDRA!

2 kommentarer:

  1. Srora kramar till dej vännen.Du är så himla gullig och underbar mamma.Så ta du den tiden du behöver till Älskade Leopold.Vi finns här och VÄNTAR & LÄNGTAR tills du har tid.Många kramar & Tankar till dej vännen♥ RITA.

    SvaraRadera
  2. Massor med varma kramar riktar jag till dig och din familj! Gör så gott du kan, mer kan man inte begära t.o.m. han där uppe vilade en dag ;) Fast kanske det lät lite fult att säga så?! Hoppas inte *ler*

    Inspirationen och orken kanske ligger på sparlåga, som så mycket annat, men det finns där vet du, vänta bara. Då du minst anar det tar man fram sina superkrafter. :)

    Kram Jojo

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad