söndag, november 29, 2009

1:a advent








Nu är der städat och pyntat i hela huset. Synd bara att det är gråmulet ute, men så ser det ut i Skåne..
Jag har köpt granris och satt i lådorna ute. Och en liten en att ha vid ytterdörren.
Nu ska jag snart sätta igång med baket. Minisemlor och glögg ska det bli till fika ikväll. Känner mig helt färdig faktiskt.. Men jag har ju lovat barnen.
Louise ska åka på julskyltningen ikväll med kompisarna. Det får vi hoppa över för Leopolds skull. Han blir så orolig.
Stor kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Så fint du har julpyntat!

    Jag känner med dig...alla möten och undersökningar som måste göras...och lille Leopold...hoppas han mår bra mitt i allt detta.

    Alvas autismutredning sätter igång den 11 dec...jag gruvar mig så!
    Men vad ska man göra...för att få rätt hjälp så måste ju alla dessa utredningar göras...

    Jag sänder styrkekramar till dig...kanske det bär dig en bit på vägen....

    Anette

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad