söndag, oktober 04, 2009

Kanelbullens dag



Idag är det kanelbullens dag! Jag har bakat goda kanelbullar hela förmiddagen och sen blev det bullfest! Barnen fick äta så många de ville...och DET gjorde de :)

Min syster Gittan har också varit här och hälsat på. Leopold fick cd-skivor som han nu sitter och lyssnar på. Underbara Gullan Bornemark. Vilka barndomsminnen!

Annars är det kallt, vått och blåsigt idag. Louise och jag tog en kort promenad och blev våta..

Inga projekt på gång just nu. Det får komma då jag känner inspiration igen.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt ni har haft det.Ja då var det väl lycka hos barnen att få äta hur många bullar som helst.vad gott.vad mysigt att Leopold gillade Gullan Bornemark och för dej blev det goa barndomsminnen.Ja här hardet regnat och blåst.Så jag har varit inne och söftat hela dagen i stort sett .ha en skön kväll och en underbar start på den nya varmaste kramizen ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad