lördag, oktober 03, 2009

Att inte få röra sitt barn..

Idag har det känts extra tungt med allt.. Leopold har varit i sin lilla bubbla mest hela dagen. Han vill inte att jag ska ta i honom alls. Det gör så ont. Jag vill krama honom. Berätta hur mycket jag älskar honom och höra honom säga mamma eller vad som helst...Jag vill sitta och läsa för honom. Ta med honom på en promenad och hålla hans lilla hand i min. Berätta om allt han ser runt omkring.
Allt detta är tyvärr otänkbart med ett barn som Leopold. Det är bara att acceptera. Men det är ju det jag inte kan..acceptera.

Jag var med Max på Väla idag. Det var hans speciella dag med mamma. Vi hade det jätte mysigt. Jag är så glad för sådana stunder.
De är så viktiga.

Krama varandra

1 kommentar:

  1. Oh vad ledsen jag blir för eran skull. Han vet nog att han är älskad i alla fall det är jag nästan säker på.

    Stor kram /Veronica

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad