söndag, augusti 16, 2009

Söndag



Idag har det varit varmt och soligt ute. Tyvärr har jag inte kunnat njuta av detta ljuvliga sensommar väder.. Jag har fått så ont i mitt öra. :(
Antagligen är det inflammation då det rinner ur det. Helt döv på det är jag med. "VA?" har jag sagt hela helgen. Så det blir till att ringa husläkaren direkt imorgon bitti. Jobbar till 17 så jag hoppas de har en förmiddagstid.

Jag har handlat ett stort fuskolivträd och en liten madonna som tröst ;)
Tyckte att jag behövde lite uppmuntran.

Har i alla fall bakat lite, mjuk kanelkaka och frallor blev det.

Hoppas att ni andra har haft en fin helg.

KRAM

1 kommentar:

  1. Hejsan

    hoppas du är bättre i örat nu.
    Självklart måste man köpa lite tröst när man känner sig lite sjuk.
    Kanelkaka o fralla lät ju inte helt fel
    Ha en finhelg
    Kram Sari

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad