onsdag, juli 22, 2009

Projekt trappa...


Det är glest mellan inläggen, jag vet. Men jag har inte riktigt haft tid för bloggen. Vi har varit iväg i helgen på ett badland och sovit på hotell. Mysigt! Mitt senaste projekt trappan börjar närma sig slutet. Det blir riktigt ljust och fint nu. Den gul/röda furutrappan var hemsk! Jag har i över ett år velat måla den men inte orkat ta tag i det. Det var svägerskan som hade målat sin som fick fart på mig. "Tack Elisabeth!" Bilden är tagen då jag grundmålade den. Nu har jag bara ett par trappsteg kvar :) Jag har fått ta det i etapper då barnen sover där uppe. Vartannat trappsteg osv. Men det funkar det med, tar bara lite längre tid.
Hoppas ni alla njuter av sommaren även om det regnar då och då. Ta hand om varandra!
Kram Helene

1 kommentar:

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad