onsdag, juli 08, 2009

Mormorspläden är klar!




Igår fick jag äntligen lite tid över att göra klart pläden. Att fästa alla 3 miljarder trådar är egentligen det som har varit mest tidskrävande och tråkigt..

Leopold fick premiärkela den så att den blir "ädel" som storasyster säger :)

Att måla trappan känns långt borta....Har köpt allt jag behöver för att kunna sätta igång. Men då Pelle jobbar känns det lite svårt. Att ha 3 veckors semester som ensam vuxen känns lite trist. Då jag inte har körkort blir vi liksom fast här hemma.

Pelle kom hem med en pool igår i alla fall. Så nu har det blivit lite bad. Vi hade en stor pool med pump och grejer förut. Men då den gick sönder fick det bli en mindre variant. Funkar det med! Leopold såg så liten ut där han satt. "Stor pool, liten kille!"

Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken fin pläd du gjort! Gillar att den är så pastellig :)
    Så söt L ser ut i hörnet av den stora poolen ;)

    Kram Jojo

    SvaraRadera
  2. Vad fint ditt lapptäcke blev,ljuvliga färger.Kan tänka mej att det är hur mycket trådar som helst att fästa.Vad mysigt med pool.Ha en mysig onsdag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad