måndag, maj 18, 2009

Mormorsrutor på löpande band :)


Oj, vad det var skoj att virka mormorsrutor då jag äntligen kom på hur jag skulle göra! Igår virkade jag denna högen. Ni tror säkert inte att jag har något liv *S*
Men det är så skön avkoppling på kvällarna att ha något i händerna. Annars blir jag stressad..

Hittade ett mintgrönt garn som jag hade i gömmorna. Det passade ypperligt till de andra pastellerna:)

Solen skiner på höns och kaniner idag. Först ett besök till sjukhuset och sen ska jag njuta lite i trädgården och kanske virka några rutor till..;)

KRAM

5 kommentarer:

  1. vad snuggt.Vilken fin grön nyans.Kul att ha någonting att göra.Det är ju så himla kul.Ha en bra dag kramiz ~~~~~RITA~~~~~~~.

    SvaraRadera
  2. hej svejs jag vill gäna ha en stor ros!
    Kram annica.

    SvaraRadera
  3. Oh, det var snyggt och snabbt jobbat! JAg älskar plädar av mormorsrutor, tycker det är sååå romantiskt och vackert!!

    Må så gott!
    Kramar / Kerstin

    SvaraRadera
  4. Tjo flöjt.., du är en jäkel på att virka ser jag, sååå vackra saker du får till!!!
    Önskar så att jag hade haft tålamod att sitta och få fram så vackra hantverk..., kan tänka mig att det är skön avkoppling oxå.

    Ja du, hur hittade jag hit, har bannimej glöm hur men det var spännande i alla fall. Underbar familj du har, verkar vara ett glatt gäng, men ni bor ju i vackra Skåne och där kan man ju inget annat än att vara glad.
    Skall själv ner och hälsa på min familj i helgen, har inte varit "hemma" i Skåne på ett halvt år nu och jag längtar kan du tro.

    Kul att hitta hit, kommer snart tillbax igen...

    Ta väl hand om dig och så önskar jag dig en underbar vecka!!!
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  5. Hej Vännen
    gud vad du är duktig på att virka, det är INTE min starka sida kan jag säga:)

    Var rädd om dig
    Kram Sari

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad