fredag, april 10, 2009

Tadam!! Linneskåpet är klart :)








Äääääntligen står linneskåpet målat och klart i mysrummet!Det har ju stått ute i pergolan sen innan jul. Jag "tvingade" en god vän att hjälpa Pelle in med det i söndags. Det väger ca 150 kg..! På kvällen grundade jag det,det tog 4 timmar....Och i tisdags målade jag det 2 ggr. Igår kväll lade jag sista handen på min älskling :)

Jag är så nöjd med mitt 11 kronors fynd!! Går och känner på det hela tiden. (Ja...liiite sjukt är det)

Så här kommer min bakelse!

Glad Påsk till er alla! Kram Helene

5 kommentarer:

  1. Väldigt fint blev det - det kan du verkligen känna dig nöjd med...
    Glad Påsk
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Wow vad snyggt.Men vilket jobb.Du är duktig.Ha en go och glad påsk kramizzar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. Shit vilket linneskåp!!!!
    Jätte fint!!!!

    Och Helene heter jag i mellan namn efter min Norska mamma =)

    Kramen Erika

    SvaraRadera
  4. Hej! tack för din fina kommentar. Hoppas er påsk varit bra så här långt. VI hörs kram Christa

    SvaraRadera
  5. Åh, så fint det blev!

    Det är ju inte klokt vilket fynd, 11 kr!!

    Jag förstår att du är nöjd med det...så vackra detaljer och lagomt högt...ofta är ju linneskåp så höga att det blir svårt att placera något på dem.

    Ha det bra!

    Kram,
    Anette

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad