onsdag, mars 18, 2009

Är det vår nu?


Ännu en dag ljuvlig dag med sol! Jag lever upp dessa dagar, de andra går jag och muttrar och surar.. Ska åka in till jobb idag några timmar i eftermiddag. Ska bli roligt!

Pelle har ett nytt projekt på gång. Nej inga fler stympningar..:Z
Han ska bygga en spalje och en rosbåge. Jag lånade en bra bok till honom igår, bara som lite inspiration sådär. Han har inte tittat i den ännu...hrm...han vill liksom SJÄLV komma på hur han ska göra. Envis? Näää då. Han är väl som jag bara. Vill göra saker på sitt eget lilla sätt. Oftast blir det faktiskt bra!

Kraaaaaam

3 kommentarer:

  1. ha ha rolig är du,,,,skrattar så gott åt dina inlägg
    Ha d
    Sari

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Ta en titt på Inre Stil så får du se...

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det vår!. Grattis till din fina ägg-vinst. Och rosbåge det är jättefint, vi har byggt två a la Ernst! Han visade dem i sommartorpet för ngt år sen
    Ha det gott
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad