lördag, februari 07, 2009

VINNAREN ÄR DRAGEN!





Nu har jag gjort små lappar med alla namnen på, det blev ganska många eftersom de flesta hade länkat och fick 2 lotter. Roligt att så många ville vara med :)Jag vet att det ser lite konstigt ut, men jag hade inget blankt papper så jag fick använda en kallelse till Folktandvården..fniss..Pelle fick den stora äran att dra vinnaren som blev..tadam....LOTTA med bloggen HEMMA HOS INGEBORG Grattis Lotta! Mejla mig din adress så kommer skylten hem till dig!

Igår bakade jag och Louise semlor. De blev jättegoda!!

Nu ska jag gå och se på barnprogram med Leopold innan han ska nanna kudden.

Kram på er allihopa!

4 kommentarer:

  1. grattis till vinnaren:-) kram christa

    SvaraRadera
  2. Äch då! Jag som så gärna ville vinna...
    Hoppas ni mår bra
    Schlagerkramar/Veronica

    SvaraRadera
  3. Attans också.... Skulle suttit gott med en tröstsemla nu... Ha det toppen och tack för awarden, skall lägga upp den idag. Kram Terese!

    SvaraRadera
  4. Härligt med semlor! Gissa vad som bara väntar på knappar här hemma :-)?
    Maila mig din adress försöker jag skicka dem imorgon..

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad