lördag, februari 14, 2009

Sanningen om Helene...




Jag har blivit utmanad av Anna att berätta 7 sanningar om mig själv.

Sanningen om Helene:

1.Jag samlar på änglar
2.Jag är beroende av kaffe, tyvärr..
3.Jag drömmer om att öppna en inredningsaffär då jag blir stor
4.Jag tränar aldrig, ganska bekväm av mig på den punkten...:z
5.Jag sjunger och dansar framför spegeln då jag är ensam :)
6.Jag älskar dansbandsmusik...vadå? Jag är ju snart 37..!!!
7.Jag är Traderaberoende

Jag skickar vidare utmaningen till följande:

Mylovelygrandma


Inre Stil


Himlarum



Roses and angels



Rödluvans Vita Vardag


Ängeln i vitt


Ofelias Hus Blogg

Skicka alltså vidare utmaningen till 7 andra bloggare och meddela dom på deras blogg.

God natt alla goa!

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack snälla du för denna utmaning!

    Kul att få reda på lite nytt om dig!

    Kram,ha en Glad Alla Hjärtansdag(kväll).
    Anette

    SvaraRadera
  2. Fin bild!!
    Vad roligt med Leopolds dress :-)!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej och tack så mycket.HAHA jag har blivit utmanad 2 ggr idag och avböjde den första också.Är inte så mycket för det här med utmaningar hihi. Hoppas du inte tar illa upp om jag inte är med. Hoppas du haft en underbar alla hjärtans dag Kram Christa

    SvaraRadera
  4. Hejsan! jag har precis gjort den utmaningen men jag ska fundera en stund om jag kan komma på 7 sanningar till kanske:) Hoppas du har en mysig söndag!!

    SvaraRadera
  5. Glömde ju skriva att kristallkronan var jätte fin!

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad