tisdag, januari 13, 2009

Regn och regn...



Jag har försökt att ta några bilder av mitt sy/pysselrum men de blir inte så bra..:(
En blev någorlunda i alla fall. Som jag skrev i tidigare inlägg ska dessa möbler också målas vita så småningom, när jag orkar...

Jag hittade en gammal bild på mig som 3-månaders baby då jag rensade i skåpen, pappa förstorade upp det till min student 1990. Roligt att ha!

Regnet gör att man blir tröttare än vanligt. Jag ska lägga mig en stund och läsa nya numret av Towe och kanske ta en kopp kaffe, eller fem..:)

Kramisar på er!

2 kommentarer:

  1. Det kommer att bli så fint... Tycker faktiskt att det ser bra ut nu med!!!!

    Men du, den möbeln för 11 kr??? Tror nästan att du driver med oss?! Är det ens möjligt??? Ljuvlig.... Inte förstör du den heller kommer ju att bli så vackert.
    Om du tar en liten skumgummiroller och drar över krusidullerna efter att du haft på lite färg på dem med penseln, så ska du se att det inte blir något extra jobb alls med dem....

    Ha det gott!
    Kram Hanna
    Och lycka till i min utlottning!

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker hissgardin!!! Antar att den är hemmasydd eftersom jag ser att du är ägare till en symaskin. Själv kör man riktigt vintage och syr ALLT som skall sys för hand.... Ha det toppen. Kram T!

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad