tisdag, december 16, 2008

Bilder från det övre mysrummet med dålig skärpa:(







Jag har försökt att ta en bra bild av min spegelbyrå som jag gjort vid, men trots nyputsad spegel ser den bara smutsig ut! Suck...Dåligt ljus där uppe med bara två små fönster. Jag provar igen en annan dag. Jag fick lite bättre bilder av mitt bord som jag målat och skrivit "Livet är som en blomma" på franska. Det köpte jag för 5 kronor. Den fina anslagstavlan har min son Max gjort åt mig. Den är jag väldigt glad för! Som jag har berättat tidigare, brukar han överraska mig med små hemmagjorda presenter. Då kommer det en liten tår i mammas öga.
Jag snörvlar och hostar fortfarande. Leopold kunde inte vara medi luciatåget på förskolan igår då de tvunget skulle vara utomhus i kylan. Jag riskerar inte att han blir sjuk igen, så det fick vara. Han är ju bara 2 år och har ingen större behållning av det egentligen. Är ju mest vi som ville se honom lussa. Hans hälsa och behov måste ju givetvis komma före det! Han sprang runt i pepparkaksdressen hemma istället och kände sig fin. Nu ska jag titta runt på alla era fina bloggar en stund.
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Halloj där!
    Så fint det blev på byrån, med det vackra ordet... klokt beslut att hoppa över lussetåget som sagt hälsan först!

    Ha en bra dag
    //Siv

    SvaraRadera
  2. Som du har piffat, fixat & donat hemma då, jag får ju riktigt dåligt samvete!!! Nu skall julen så sakta plockas undan och sedan skall det fotas och bloggas, om Orkanen på 15 månader tillåter det vill säga... Ha en underbar dag. Kramis!

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad