lördag, november 22, 2008

Snöbollskastning och mys


min älskade Louise på photoshoot i höstas


Pelle är på genrep med sin gospelkör hela dagen i dag i Kristianstad, så jag och barnen har varit ute i snön samt köpt lite gott-gott i affären. När Spunk (lillebror kallas så...) har sovit middag ska vi titta på film och mysa. Louise vill så gärna åka till Danmark idag, men det får bli när Pelle är hemma. Jag kan fortfarande få ångestattacker ute så det är bäst att han är med. Lollo är minst sagt lika shopping galen som sin mamma..Jag har shoppingstopp just nu. Det har blivit lite för mycket av det goda på sistone så Pelle har reagerat..

Igår fick jag 3 presenter av min älsklingsgumma som hon köpt på Änglalund. En ljushållare,ett ljus och ett hänge i form av ett vitt hjärta hade hon köpt. Jag satte hållaren m ljuset på en gammal bibel och dekorerade m lite grönt. Hänget hamnade i min nymålade hylla. Kameran är på laddning men bild kommer.
Såna gester gör att man känner sig uppskattad som mamma!

1 kommentar:

  1. Vilken vacker dotter du har! Tack för alla fina kommentarer i min blogg, värmer ordentligt i vinterrusket. Ditt paket borde vara framme imorgon eller i övermorgon. Ha en underbar dag! Kram Terese

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad